Animus


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Animus
Animus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit is een roleplay forum met shapeshifters enz...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Watch out! [Lex]

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Watch out! [Lex] Empty Watch out! [Lex] zo apr 10, 2016 1:13 pm

Laura

Laura
Admin

Laura liep wat rond, je zag anderen rondlopen met een fake smile op hun gezicht. Laura was niet zo, ze was heel eerlijk en soms zelfs te eerlijk, maar soms een leugentje voor bestwil ging wel. Ze had geen zin om met neppe mensen te praten vandaag maar dat kon je wel zien aan haar gezichtsuitdrukking, ze stak een sigaret op en zuchtte. Het meisje rook iets lekkers en moest grijnzen, ze veranderde in een wolf toen niemand het zag en sloop achter een kraampje waar de heerlijke geur vandaan kwam. Het was een broodjeskraam waar ze van alles verkochten, ze pakte een paar broodjes maar werd opgemerkt. Ze rende snel terug weg en toen ze uit het zicht van de rest van de mensen was veranderde ze terug maar botste tegen iemand op kijk uit waar je loopt!

https://animus.forumactie.com

2Watch out! [Lex] Empty Re: Watch out! [Lex] zo apr 10, 2016 1:38 pm

Lex

Lex
Admin

Met een droog gezicht wandelde hij de markt binnen, de zwarte raaf op zijn schouder zitten. Zijn blauwe ogen keken rond de spullen dat allemaal op de tafels stonden. Plots werd hij uit zijn gedachten nadat iemand tegen hem aanbotste. "kijk uit waar je loopt!"riep een meisje rond zijn leeftijd. Een schuine glimlach onstond op zijn gelaat. "Oh well, mijn excuses, madame." Grinnikte hij, de raaf vloog van zijn schouder en belandde op haar hand, wat hebberig pikte hij een paar kruimels op. "Excuses voor mijn vriend hier, Quail kan zich nogal schaamteloos gedragen." Snel riep hij de zwarte vogel weer terug. "Je weet hoe ze zijn."

3Watch out! [Lex] Empty Re: Watch out! [Lex] zo apr 10, 2016 1:48 pm

Laura

Laura
Admin

'Oh well, mijn excuses, madame.' De raaf die eerst op zijn schouder zat ging op haar hand zitten, ze scheurde een stuk van een van de broodjes af en gaf die aan de raaf. De jongen verontschuldigde zich voor de raaf en riep hem terug. Ze grijnste en gooide ook een broodje naar hem toe, 'Honger?' zei ze terwijl ze zelf een hap nam van een broodje. Hij was niet zoals vele anderen op de markt dacht ze. Laura leunde tegen een boom aan en moest grinniken toen ze een aantal mensen zag zoeken naar haar, tenminste ze wisten niet dat zij het was maar toch was het grappig dat ze zelfs moeite deden om har te vinden.

https://animus.forumactie.com

4Watch out! [Lex] Empty Re: Watch out! [Lex] wo apr 13, 2016 12:28 pm

Lex

Lex
Admin


Nogal stilletjes verbaasd keek hij toe hoe ze de raaf uitnodigde om het brood te eten. Normaal zouden zulke meiden het beest allang hebben geslagen in de hoop hem weg te jagen. Zijn blik gleed van de raaf naar het onbekende meisje toe. Snel pakte hij het broodje van de lucht. 'Honger?' zonder te wachten op het antwoord leunde ze tegen een boom aan en nam ze zelf een hap. Alsof het verboden was nee te zeggen nam hij ook een hap. Het zou wel onbeleefd zijn nee te zegen, toch? "Zeg," begon hij. "Ik heb jou hier eigenlijk nog nooit gezien."

5Watch out! [Lex] Empty Re: Watch out! [Lex] wo apr 13, 2016 2:07 pm

Laura

Laura
Admin

Terwijl ze een hap nam zag ze hem verbaasd kijken. 'Je dacht toch niet dat ik zo was zoals die meiden.' Ik gebaar naar het groepje meiden die verderop met hun designer tasjes en perfecte leventjes stonden, een van hun stapte in de modder en krijste het uit. Laura moest lachen en keek hem terug aan toen hij iets vroeg. 'Ik heb jou hier eigenlijk nog nooit gezien. 'Dat komt omdat ik niet zo graag naar hier kom, te veel neppe mensen you know.' Zei ze met een grijns.

https://animus.forumactie.com

6Watch out! [Lex] Empty Re: Watch out! [Lex] wo apr 13, 2016 9:59 pm

Shettie



Mag ik al mee doen?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum